Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2015

ΠΡΟΒΑΤΟ Ή ΛΥΚΟΣ; Μήπως πρέπει να ξανα-συστηθώ;


ΕΝΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ, ΨΥΧΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ.
Γεννήθηκα πρόβατο - κατέληξα λύκος;

ΑΣ  ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ  ΓΙΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΚΑΙ ΛΥΚΟΥΣ.
Μπορεί ένα πρόβατο να γίνει λύκος; 


Έκανα μια περίεργη σκέψη χθες κι είπα να την καταγράψω για να δω τα μηνύματα που μου στέλνει το σύμπαν.

Αν με ρωτούσε κάποιος ποια διακεκριμένη γυναίκα θα ήθελα να ήμουν,  εύκολα θα του απαντούσα: Την Αντιγόνη του Σοφοκλή. Κατά τη γνώμη μου ήταν συγκλονιστική η πρωτοβουλία της να πάει κόντρα στους νόμους της εποχής και σε ένα ολόκληρο σύστημα αξιών. Προέβαλε την αγάπη της για τον αδελφό της πάνω από τους νόμους και τις διαταγές των ανωτέρων της, τον έθαψε, όταν εκείνος, δεν υπάκουσε στις διαταγές του Κρέοντα. Ο ατίθασος, του ατίθασου, δηλαδή.

Με βάφτισαν Αντιγόνη, με ότι κουβαλάει αυτό το όνομα σαν ιστορία.
Το Αντιγόνη κατά μια άλλη -  ιατρικής προέλευσης - ερμηνεία, προέρχεται από  το αντιγόνο - το μικρόβιο που επαναστατεί και τα κάνει μπουρδέλο στον οργανισμό.

Το επίθετο μου είναι ΛουμΑΚΟΥ! Κατάληξη σε -άκου σημαίνει ότι η καταγωγή μου είναι Πελοποννησιακή, συγκεκριμένα Μανιάτικη. Το δε « άκου» είναι το ρήμα μου.
Θέλω οπωσδήποτε να με ακούν! Μήπως και να με υπ-ακούουν;

Βλέπετε η καταγωγή μου, από τον πατέρα του μπαμπά μου, είναι από το Δυρό της Μάνης και είχε - όπως όλοι οι Μανιάτες - πύργο. Καλά, μην αντιδράτε αμέσως, στο άκουσμα του πύργου. Μην αλλάζετε θέση. Δεν είπαμε ότι είχε και τον πύργο του Μπάκιγχαμ. Ηταν κάτι πολύ πιο παραδοσιακό, ένα παλιό, σχεδόν ετοιμόρροπο πέτρινο κτίσμα, ίσα - ίσα που να λέω ότι είχαμε πύργο, άρα υψηλή καταγωγή, άρα σεβασμό στους ανώτερους...

Έχω και ᾽᾽ βασιλικό ᾽᾽ ύφος, γιατί είμαι γόνος Βασίλη - το όνομα
του πατέρα μου – άρα είμαι και βασιλική; Από τον Βασιλι-ά Βασίλη δε βγαίνει μια πριγκίπισσα; Δηλαδή ...εγώ; Κλείσαμε με το τι μου έδωσε ο μπαμπάς.

Ας πάμε στη μαμά:
Δεν τα πήγαινα πολύ καλά με την μαμά μου από τα εφηβικά μου χρόνια.
Κι αυτό, όμως, εξηγείται  γιατι τη λένε Βαρβάρα.
Πόσο καλά μπορεί να τα πηγαίνει κάποιος με τους βάρβαρους; ( Άσε τον εξαιρετικό συνάδελφο - ποιητή να λέει ότι τους χρειαζόμαστε )

Στο ζώδιο, δεν θα μπορούσα να είμαι τίποτα άλλο από δίδυμος. Γεννήθηκα την ίδια μέρα με το Μέγα Αλέξανδρο, ενώ μένω στη Θεσσαλονίκη, που είναι το όνομα της αδερφής του! Έχω διάσημους αρχαίους γνωστούς και ένα κάρμα που είναι αδυσώπητο.

Ως δίδυμος λοιπόν με ωροσκόπο λιοντάρι κι άπειρους πλανήτες στην …παρθένο είμαι επικοινωνιακή λόγω διδύμου, ασυμβίβαστη λόγω λιονταριού και υπεραναλυτική λόγω παρθένου.

Μια φίλη μου, η Βιβή, που είναι ιδιαίτερη και αρκετά ψαγμένη – με τα δικά μου μέτρα και σταθμά - μου είπε, ότι εαν θέλω να ταιριάξω με κάποιον, το αρχικό του γράμμα θα πρέπει να "δένει" με το Α π.χ. όπως το Α, το Δ, το Λ, το Μ, το Ν το πολύ.
Μπορείτε να το καταλάβετε κι εσείς γιατί : Γιατί είναι γραμμικά και ζωγραφίζονται σαν να είναι το ένα ακόλουθο του άλλου. Ετσι, το Α με το Α, πάνε γάντι! Το Α με το Δ κάπως λιγότερο. Το Α με το Λ αρκετά καλά κτλ. Το Α όμως με το Ρ ... καθόλου. Δεν το βλέπετε κι εσείς τώρα που το λέω; Δηλαδή, αν βάλεις το Ρ πάνω στο Α, δεν υπάρχει αρμονία, ενώ αν βάλεις το Α πάνω στο Α, ‘κουμπώνουν’ τέλεια!
Καταλήγω λοιπόν στο εύκολο συμπέρασμα ότι ψάχνω το Α της ζωής μου! Είμαι σε αναζήτηση κάποιου, που το όνομά του θα αρχίζει από Α.
Σκέφθηκα λοιπόν: Εαν γνωρίσω ένα Χρήστο, θα τον βγάλω Ά-χρηστο, για να ταιριάξουμε.

Είμαι ανοιχτόχρωμη με γαλανά μάτια! Σαν το… γαλανό της θάλασσας!
Κατά μία άλλη εικασία, είμαι απόγονος της θάλασσας. Εχουμε κοντινή ή μακρινή συγγένεια.  Εχει χάσει τα χαρτιά του διαβατηρίου της. Τώρα τί μάρκα θάλασσα δε ξέρω,
γιατί στη ζωή μου, είδα πεντακάθαρες θάλασσες, κάποιες που
έμοιαζαν με βούρκο. ήρεμες, ταραγμένες, θάλασσες που δεν ήταν θάλασσες αλλά λίμνες. Αναρωτιέμαι αν είμαι γαλάζια, μπλε  ή πράσινη; Βαθιά ή ρηχή;

Προχωράω ακάθεκτη στην εξιστόρηση των χαρακτηριστικών μου. Θέλω όπωσδήποτε να καταλάβω την ιδιοσυστασία του DNA μου. Ναι, λατρεύω τη θάλασσα. Μένω απέναντι από τη θάλασσα, έχω γαλάζια μάτια, ονειρεύομαι θάλασσες και σκάφη. Νιώθω πραγματικά να ανήκω στη θάλασσα, τόσο που ένας φίλος μου με φωνάζει σμέρνα(;) κι ένας άλλος γλωσσοπλάστης…βατραχοτσιπούρα!
Θέλουν να μου πουν ότι δεν μοιάζω με γοργόνα ή δελφίνι;



Tώρα πώς ζω; Εργάζομαι ως σύμβουλος επικοινωνίας!
Αυτό έκανε ο μπαμπάς μου,  αυτό ήθελε να κάνω, κι αυτό έκανα.
Γιατί; υπάρχει αστρολογική και αστρο-φυσική εξήγηση. Πλανήτης των διδύμων είναι ο Ερμής, ο αγγελιαφόρος των Θεών στη μυθολογία που συμβολίζει την επικοινωνία. Έχει φτερά, γιατί είναι μία εδώ και μία παραπέρα. Σε άλλη πόλη, χώρα, πλανήτη, σφαίρα.
Είναι γυριστρούλης ή αλλιώς ταξιδιάρης, ομιλητικός ή πολυλογάς, σίγουρα κοινωνικός αλλά και αρκετά ανεξάρτητος.  Αυτά τα χαρακτηριστικά προσδίδει και σε όσους ανήκουν στο ζώδιο που ίδιος κυβερνά.

Τώρα καλή η ανάλυση αλλά δε θα ήταν ολοκληρωμένη αν δεν υπήρχε και η πρόβλεψη για την τύχη μου: Βάσει της αριθμολογίας και του αθροίσματος που βγάζει η ημερομηνία γεννήσεως μου, είμαι το νούμερο 11!
Α. γιατί είμαι νούμερο…
Β. γιατί μου αρέσει η ισορροπία  και η αρμονία. Τα έχω όλα διπλά, ως δίδυμος και  γι αυτό το νούμερο μου έχει δυο φορές το 1, βλέπε 11!
Γ. γιατί είμαι γυναίκα καριέρας κι ονειροπόλα – τόσο που μπερδεύω το πραγματικό με το φανταστικό!

Αναφορικά δε με τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας μου;
Είμαι περίεργη κι αρκετά spicy!
Αν ήμουν είδος μαγειρικής, θα ήμουν gourmet αρακάς.
Αυτή είμαι…Λίγο από... όλα.

Μου αρέσουν πολλά πράγματα, κάνω σχεδόν όλα όσα μου αρέσουν, ονειρεύομαι να κάνω άλλα τόσα, αλλά, δεν μένω σχεδόν πουθενά. Ζω για την αλλαγή και την εμπειρία.
Δεν καταλήγω, μόνο ρωτάω συνεχώς και επιμόνως: Γιατί αυτό; Γιατί το άλλο;

Κάτι βασικό, επίσης: Δεν είμαι πολύ συνεπής στα λόγια,
γιατί ακόμα και να θυμώσω, συγχωρώ εύκολα. Ούτε στα επαγγελματικά meetings δεν είμαι συνεπής,  γιατί είμαι  ‘αέρας’ και ο αέρας δε δίνει ραντεβού με τη φύση.  Ερχεται ξαφνικά, απροειδοποίητα.




Κλείνοντας έρχεται το θεμελιώδες ερώτημα:
Είμαι όλα τα παραπάνω σε μια συσκευασία ή κομμάτι από αυτά;

Προσευχή στο Θεό μου: Σ ευχαριστώ,  καλέ μου Θεούλη, που είσαι μέσα και δίπλα μου, συνεχίζεις να με χαϊδεύεις και δε με κλωτσάς!Έχεις καλή ψυχή.

Άντε πολλά είπες. Δεν κάνεις επιτέλους τον επίλογο;
Τώρα, ξέχασα τα πάντα.  Καταβολές, κληρονομικά χαρακτηριστικά κι όλα τα άλλα.

Αλήθεια, πείτε μου, εαν τα έγραφα όλα αυτά στο βιογραφικό μου ή τα έλεγα στην παρέα μου, θα υπήρχε κανείς που να μου μιλούσε; Ποιά είμαι πραγματικά; Αυτή που γραφω ή αυτή που φαίνομαι; Αυτή, που μου είπαν οι γονείς μου ή αυτή που μου λένε τα διάφορα σημάδια ; Τα παραπάνω είναι συμπτώσεις με νόημα ή δεν βγάζεις νόημα;

Τώρα που εκτέθηκα, ας ξαναμπώ στο καβούκι μου.
Άντε, αρκετά ρεζιλεύτηκα! Σειρά σας...

16 σχόλια:

ANTENNA 97.5 είπε...

ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΤΡΑΒΑΜΕ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ !!!!!

Maria Kalafati είπε...

Με όλα αυτά που λες Αντιγόνη φαίνεσαι ενας πολύ ενδιαφέρον άνθρωπος :) και αν τα νοιώθεις κιόλας, τότε σίγουρα είσαι πολύ ενδιαφέρον άτομο. Καθόλου συμβατικό, και με άποψη :)

ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΛΟΥΜΑΚΟΥ είπε...

thanks my e friend!

Heliotypon είπε...

Ποταμός είσαι συντοπίτισα (ε, περίπου) μανιάτισα. Άδικο αυτό όμως! Εσύ είσαι σύμβουλος επικοινωνίας, παίρνεις και μαθήματα συγγραφής, εμείς οι φτωχοί (αγράμματοι σε σύγκριση) πώς να παραβγούμε μαζί σου στην έκφραση, στη γραφή και στην επικοινωνία; Φτωχοί συγγενείς θα μοιάζουμε όλοι, ό,τι και να κάνουμε... και κάτι άλλο: Τα ανοιχτά χρώματα για τους μανιάτες υποδηλώνουν καταγωγή από τους φράγκους, ενετούς ή άλλους ξανθούς που ήρθαν καταχτητές στον τόπο μας. Οι περισσότεροι μανιάτες είναι σκουρόχρωμοι, όπως θα ξέρεις. Τη φωτογραφία σου δεν τη σχολιάζω γιατί θα επαναλάμβανα τα ίδια λόγια που, σίγουρα, έχεις ακούσει χιλιάδες φορές και δεν το θέλω. Να είσαι καλά που μου έφτιαξες το πρωινό. Σε βάζω στο Blogrol, χωρίς δεύτερη σκέψη.

ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΛΟΥΜΑΚΟΥ είπε...

πολύ καλά τα λες για να είναι ...αληθινά! σ ευχαριστώ πάντως για τα καλά σου λόγια.Όσο για την καταγωγή μου λες πράγματι να είμαι διασταύρωση ή κάτι τέτοιο;Να χαρώ ή να λυπηθώ;

Heliotypon είπε...

Δεν κάνει διαφορά η καταγωγή. 'Εχω γνωρίσει πανέμορφη γυναίκα από τα Κύθηρα, με σκούρο δέρμα και κατσαρό κοντό μαλί, εξώφθαλμα απόγονο αφρικανού πειρατή. So what? Είσαι διασταύρωση. 'Ολοι μας διασταυρώσεις είμαστε... Αλλίμονο αν δεν είμαστε. Θα είχαμε εκφυλιστεί. Δες τι τραβάνε οι "γαλαζοαίματοι" που ανακατεύονται για αιώνες μεταξύ τους. Γεννετικά εκφυλισμένα όντα (που θέλουν να το παίξουν και ηγέτες).

NOT THE NEW THING είπε...

Ενδιαφέρουσα ταυτότητα για έναν λέοντα με ωροσκόπο στους διδύμους, σύμβουλο στο επάγγελμα και από το Σούλι. Η ζωή δυστυχώς με τέτοια κουσούρια είναι δύσκολη.

Ανώνυμος είπε...

"άραγε θα μου μιλούσε κανείς;"
Εγώ πάντως ναι...
Φανταστικό άρθρο!

Γραφεας Πεζικου είπε...

Φοβερό βιογραφικό σε Ανάρτηση ιστολογίου,που για νάμαι απόλυτα ειλικρινής πρώτη μου φορά διαβάζω ολόκληρο άρθρο σε μπλόγκ!Και χωρίς να Σου κάνω κομπλεμάν γιατί ΔΕΝ μ' αρέσει και ΔΕΝ το συνηθίζω ..Είσαι μια ΧΑΡΑ κυριολεκτώ και ακριβολογώ (εξάλλου το συμπέρασμα αυτό- αρέσει δεν αρέσει- είναι δικό μου)!Τώρα εκείνο το 11 τι τόθελες,γιατί το παίζω στάνταρτ στο Τζόκερ εδώ και πέντε μήνες και ΔΕΝ μου βγαίνει.Μου βγήκε τώρα;Αντε να δούμε την Πέμπτη το βράδυ!Τώρα επειδή μ' έδωσες
τη πάσα με τα άστρα...σαν Αιγόκερος που είμαι με ωροσκόπο τον Αιγόκερο και Σελήνη στον Αιγόκερο δλδ και τους 3 λεγόμενους φωτοδότες τρομάρα μου σύμφωνα με την ανάλυση που μου κάνανε θα έχω ένα 9μηνο του 2010 σκέτη Κόλαση παρά τον πολύ ευαίσθητο ψυχισμό μου κ.λ.π.-κ.α.π.....
Αν Σε κούρασα ζητώ συγνώμη και αν δεν Σε κάνει κόπο πέρνα λίγο κι απ'το φτωχικό μου,να Σε τρατάρω λουλούδια της άνοιξης με πολλά χαμόγελα που Σου ταιριάζουν και Σου πρέπουν!
'Όπως βλέπεις έγινα και αναγνώστης Σου και είμαι διακριτικά περήφανος γιαυτό,με λένε και Χρήστο παρότι με βάφτισαν Χριστόδουλο.Αυτά τα ολίγα προς το παρόν...και Καλή συνέχεια Σ'εύχομαι από Καρδιάς!

Fr3n'z Productions είπε...

nice blog

ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΛΟΥΜΑΚΟΥ είπε...

thanks a lot to all of you...!ist

Unknown είπε...

Είμαι Λέοντας με ωροσκόπο Κριό, έχω καμία ελπίδα...;;;;
Επίσης, (σε ρωτάω ως σύμβουλο επικοινωνίας...), life style σε χάπια, μπορώ να βρω κάπου..; Γιατί γεννήθηκα φτωχός, "λαικός" και άσχημος...

P.S.1: Είσαι πραγματικά "Δίδυμος"...

www.thebanker.capitalblogs.gr

Γραφεας Πεζικου είπε...

Αδέρφια μου Αλήτες Πουλιά...κι εγώ σαν κι εσάς γυρεύω χαμένα φιλιά ή φίλους ψηλά,αδέρφια μου αλ....του Αιγόκερου και όχι μόνον
και που νάρθει κι ο μήνας Αύγουστος;....

ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΛΟΥΜΑΚΟΥ είπε...

φίλοι μου, άραγε μας χτύπησε η ζέστη - ακόμα έχουμε δει μόνο τη σκιά της - ή απλά αυτό είναι δικαιολογία για να εξηγήσουμε τα ανεξήγητα που μας συμβαίνουν; Όπως και να χει είμαστε αστρικά 'φαινόμενα' και ετοιμαζόμαστε για πολλαπλή έκρηξη!

Πιπεράτος είπε...

Καλημερα κι απο μενα.

Τρελλη δε θα σ ελεγα αε καμια περιπτωση...
Θα ελεγα ομως οτι εισαι τρρρρέλλα γειτονησα!
Να φορας παντα χαντρα μπλε.

anthropologio είπε...

χαχα! καταπληκτική σε βρίσκω! keep walking!